Sewaan Bilik Di Homestay Muslimah

Homestay Muslimah menawarkan perkhidmatan sewaan bilik untuk tetamu dalam jumlah yang kecil dengan harga yang berpatutan.  Kelengkapan bilik adalah:
Katil dan Tilam Queen size
Almari pakaian
TV LCD 32"
Air cond
Bilik air dengan pemanas air.


Lokasi terletak berdekatan dengan Homestay Muslimah 1 dan 2.  Sesuai untuk tetamu yang berurusan di SM Sains Dungun,SM Imtiaz, UITM Dungun dan pendaftaran politeknik Dungun.  Tempahan sudah dibuka sekarang.

Comments

  1. Assalamualaikum, saya nak bertanya.
    Masih boleh di booking atau dah penuh ye ?
    sebab saya akan mendaftar di poloteknik dungun pada 22 HB 12 2011 tetapi saya akan sampai disana pada 21 HB 12 2011 dalam pukul 4 petang, sebab saya bertolak daripada Shah Alam, Selangor lebih kurang dalam jam 10 pagi. Jika masih ada kekosongan sila beri maklumat kepada saya di blog. Kalau masih kosong saya bagi pihak bapa saya ingin booking dalam 2 bilik. Disini saya sertakan no. telefon bapa saya untuk dihubungi 012 3865467 En. Mohamad Isa. Kerjasama amat diharapkan.

    ReplyDelete
  2. salam, homestay still available the this weekend? mintak contact no sy 019-3326953...

    ReplyDelete
  3. salam... saya nak bertanya, masih ade kekosongan bilik untuk dibooking??? sy mencari homestay untuk majlis konvokesyen pada 20hb.Mei nanti.. jika ade kekosongan tolong email saya di nur_aidadib8889@yahoo.com..tyvm..(^_^)

    ReplyDelete
  4. salam. email saya di nadyanudy@yahoo.com kalau ade kosong pd 19 mei ni.. tq :)

    ReplyDelete
  5. salam...boleh xemail list harga utk sewaan bilik sehari dan jenis2 bilik yg ade...ni email sy cannygirlz_lavender@yahoo.com ...tq

    ReplyDelete
  6. salam, email saya di mohdnizamuddin@pmm.edu.my jika ada kekosongan pada tarikh 30/8/12 hingga 1/9/12...beserta rate..tq

    ReplyDelete
  7. salam..boleh emailkan list harga sewaan bilik semalam, dan jenis2 bilik tu tak? untuk yg paling jimat ye .:) thanks

    ReplyDelete
  8. opss! ni emailnya. nysaz45@gmail.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Homestay Al Amin 1 dungun

Homestay Dungun : Sewa Bilik Di Chalet Ummi

Motel Tanjung Jara Dungun