Bersantai Di Pantai Teluk Gadong

Pantai Teluk Gadong terletak di kampung Sura Hujung.  Jalan Pantai Sura berakhir di sini dan di sini jugalah letaknya UITM Dungun. Kawasan ini sesuai untuk bersantai dan mengadakan sebarang aktiviti berkumpulan.  

Terdapat deretan  kedai makan, surau, taman permainan kanak kanak.  Di hujungnya terdapat sungai dan bersambung ke laut. 








Kawasan ini kurang sesuai untuk mandi manda.  Setakat nak membasahkan kaki mencari remis bolehla kot. (ada ke remis di kawasan ni?) Bagi ibubapa yang menghantar anak belajar di Uitm Dungun, bolehlah mengambil peluang bersantai, berkelah di sepanjang pantai di sini.


Mencari penginapan berdekatan Pantai Telok Gadong, Dungun? Anda boleh menempah Homestay Muslimah, Dungun.  Terdapat Homestay Muslimah 1, 2 dan 3 di Taman Selasih Perdana 3, Kg Sura Tengah dengan jarak 3km ke pantai ini.  Manakala jarak ke Homestay Muslimah 4 pula lebih kurang 5km. Bagi Homestay Muslimah 5 pula, jarak ke Pantai Telok Gadong ini adalah lebih kurang 8km.m

Jika anda memerlukan penginapan sebilik sahaja, anda bolehlah membuat tempahan bilik di Motel Tanjung Jara, Dungun.  Jarak Motel Tanjung Jara Dungun ini ke Uitm Dungun adalah 12.5km.  Manakala jarak ke Pantai Teluk Gadong ini pula adalah 13km.

Untuk makluman lebih lanjut anda boleh hubungi kami di 019 918 0401 (yusran) dan 013 902 3060 (salbiah).

Comments

Popular posts from this blog

Homestay Al Amin 1 dungun

Homestay Dungun : Sewa Bilik Di Chalet Ummi

Motel Tanjung Jara Dungun