Peluang Perniagaan Bersama Homestay Muslimah



Homestay Muslimah telah mula beroperasi sejak Mac 2011.  Matlamat utama kami adalah menyelesaikan masalah muslimin dan muslimat yang bermusafir di Dungun yang memerlukan penginapan keluarga yang selesa dan berpatutan.  

Kami bermula dengan sebuah rumah berkembar dan kini semakin berkembang seiring dengan keperluan semasa.  Selaras dengan hasrat hati kami untuk mengembangkan perniagaan kami, pihak kami berbesar hati untuk menjemput mana-mana pihak yang mempunyai kediaman di sekitar bandar Dungun untuk bersama kami.

Setakat ini, kami telah mempunyai 7 buah rumah dengan beberapa rakan yang bersama kami melaksanakan joint venture.  Terdapat pelbagai pilihan kerjasama mengikut persetujuan bersama.

Jika anda berminat, sudilah kiranya menghubungi kami atau memberikan nombor telefon untuk kami hubungi.

Comments

  1. Salam. En, saya jiran sebelah rumah. Kucing kuning saya yg berbulu tebal telah hilang sejak seminggu yg lalu, dipercayai diambil oleh penginap homestay encik di Tmn Selasih Perdana Fasa 3. Saya mohon utk mendapatkan nombor penginap homestay encik sejak 8 November 2012 sehingga 17 November 2012 untuk saya hubungi bagi mencari kucing saya yg hilang. Encik boleh email saya. Terima kasih.

    ReplyDelete
  2. Salam ..saya mencari homestay utk bln march . Boleh emailkan saya homestay yg plg hampir dgn bandar dungun . Munirah301@yahoo.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Homestay Al Amin 1 dungun

Homestay Dungun : Sewa Bilik Di Chalet Ummi

Homestay Dungun : 9 Bilik Aircond di Ummi Chalet Dungun berwajah baru (Januari 2015)