Roti Paung Special Dungun

Jika anda berkunjung ke Dungun, anda bolehlah mencuba Roti Paung Panas Special Dungun.  Seperti saya, ramai juga tetamu Homestay Muslimah yang sukakan paung panas ini.

Pelbagai inti di dalam samada planta, kacang, kaya dan kelapa. (saya syorkan planta/kaya)
Papan tanda di luar premis jualan, kalau papan tanda ini ada kat luar, tandanya roti paung sedia untuk jualan
Harga cuma RM2.50 untuk setiap jenis inti samada planta, kacang, kaya atau kelapa
Roti Paung yang sudah masak dibakar, disimpan di dalam bekas untuk mengekalkan kepanasan.
Roti Paung saya sedang disediakan

Dibungkus panas-panas!
Pelbagai inti dengan kod rahsia? dengan warna berbeza
Bermula dengan membakar secara manual dan beralih ke satu oven yang lebih besar. (ketika saya menulis entri ini, oven dah bertambah menandakan tiada lagi pulang dengan hampa kerana kehabisan roti!


Apa Yang Menarik di Roti Paung Special
* Bisnes yang fokus
* Roti paung sentiasa panas dan lembut
* Pelbagai jenis inti yang sedap
* Perkhidmatan yang cepat

Comments

  1. as salam, saya teringin nak wat bisnes paung nie. boleh ajar x/ kursus? email saya di ruhidah_sel@yahoo.com.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Homestay Al Amin 1 dungun

Homestay Dungun : Sewa Bilik Di Chalet Ummi

Homestay Dungun : 9 Bilik Aircond di Ummi Chalet Dungun berwajah baru (Januari 2015)