Kajian Botani di Jambu Bongkok

Pada 2 Mac hingga 8 Mac 2014 yang lalu, sekumpulan pelajar sarjana dari UPM Serdang telah memilih untuk menginap di Motel Tanjung Jara Dungun.  Kumpulan Pelajar kali ini datang untuk mengkaji tentang tumbuhan ubat ubatan dan spesis orkid liar yang terdapat di Hutan Jambu Bongkok, Dungun.  Dengan kerjasama dari Fakulti Agroteknologi dan Sains Makanan, Universiti Malaysia Terengganu yang memberi bantuan terutamanya pengangkutan, memudahkan kajian mereka.













Jika anda ingin mengadakan kajian lapangan di Dungun dan memerlukan penginapan, pihak kami berbesar hati untuk membantu anda dan menawarkan penginapan bilik yang selesa dan mampu menampung jumlah yang besar.  

Di Motel Tanjung Jara, terdapat 2 buah rumah dengan jumlah bilik keseluruhan sebanyak 5 bilik. Keseluruhan katil pula terdapat 3 katil super king dan 6 katil queen untuk bilik bilik tersebut.  Anda juga boleh memilih untuk menempah sebahagian bilik atau keseluruhan bilik bergantung kepada jumlah rombongan anda.

Di samping itu, di kawasan halaman, anda boleh menjalankan aktiviti berbeque, bersantai bersama rakan-rakan ataupun menempatkan bahan bahan kajian.  Hubungilah kami di 019 918 0401 atau 013 902 3060.  Kami akan berusaha memudahkan urusan pengajian anda di Dungun.

Comments

Popular posts from this blog

Homestay Al Amin 1 dungun

Homestay Dungun : Sewa Bilik Di Chalet Ummi

Homestay Dungun : 9 Bilik Aircond di Ummi Chalet Dungun berwajah baru (Januari 2015)