Pengubahsuaian Bilik Sewa di Chalet Ummi Pada Mac 2014

Jika anda bermusafir ke Dungun dan memerlukan penginapan, pihak kami menawarkan sewa bilik di Chalet Ummi.  Penginapan di sini menawarkan dua buah bilik yang bersebelahan.  Amatlah sesuai sekiranya anda berkunjung dalam jumlah yang sedikit. 

Kelengkapan di dalam bilik ini adalah sebuah katil queen size, tv, bilik air di dalam dan aircond serta kipas dinding.  Toto dan bantal tambahan juga kami disediakan untuk kegunaan tetamu extra. 



Pembinaan bilik tambahan untuk sewa bilik di Chalet Ummi melibatkan pengubahsuaian rumah di Homestay Muslimah 5.  Dengan pengubahsuaian ini akan menambahkan jumlah bilik untuk disewa kepada 6 buah bilik. sehingga kini, kerja pengubahsuaian melibatkan bilik ke empat dan bilik ke lima yang dijangka mula beroperasi pada 26 Mac 2014.



















Dijangkakan dua bilik tambahan di Chalet Ummi ini akan dapat beroperasi pada akhir Mac 2014 nanti.  Jika anda berhasrat untuk menempah bilik bilik di Chalet Ummi ini bolehlah menghubungi pihak kami di 019 918 0401 atau 013 902 3060.  Kami akan berusaha memudahkan urusan anda di Dungun.

Comments

Popular posts from this blog

Homestay Al Amin 1 dungun

Homestay Dungun : Sewa Bilik Di Chalet Ummi

Motel Tanjung Jara Dungun